Bioekonomikos plėtros fakultete vyko socialinių partnerių diena | VDU Žemės ūkio akademija

Bioekonomikos plėtros fakultete vyko socialinių partnerių diena

Džiugu, jog Fakulteto jubiliejaus socialinių partnerių dienoje, sulaukėme trijų  bioverslo atstovų, kurie dalinosi verslo patirtimi su studentais, dėstytojais. AUGA group, AB marketingo direktorius Gediminas Judzentas supažindinęs su įmonės veikla aptarė ekologiškų produktų rinkos situaciją vietiniu ir tarptautiniu mastu, vartotojų elgsenos įpročių formavimosi ypatumus pereinant prie ekologiškų produktų pirkimo ,,Dėl savęs. Dėl aplinkos‘‘. Didelį dėmesį dėl vis didėjančio CO2 pašnekovas skyrė tvarumo sprendimų aptarimo reikalingumui įmonių veikloje. Įmonės atstovas pabrėžė, jog siekiančioms tvarumo įmonėms itin svarbu veiklą orientuoti  pagal aplinkosaugos, socialinius ir valdymo (ESG) kriterijus. Kita itin svarbi konkurencingumo sąlyga, pasak pašnekovo –  inovacijos, kurios ne tik leidžia sukurti naujus ekologiškus produktus, bet tuo pačiu kūrybiškai tobulėti. Šiuo metu įmonė plečia AUGA prekės ženklo žemės ūkio ir maisto produktų liniją, kad ekologiškų produktų pirkėjai turėtų platesnį pasirinkimą šių produktų kategorijoje.

Šeimos vilos savininkė Ieva Lipkevičienė kartu su vyru vykdanti ekoturizmo paslaugas susitikimo dalyvius pasitiko ne tik kaip verslininkė, bet ir kaip buvusi šio universiteto absolventė – baigusi Žemės ūkio verslo vadybos bakalauro ir Profesijos edukologijos magistro studijas. Įdomu tai, jog Šeimos vilos sukūrimas teikiant ekoturizmo ir edukacines paslaugas simboliškai sietinas su pašnekovės bakalauro studijų baigiamuoju darbu, kuris įgavo realų įgyvendinimą. Taigi, pašnekovė pateisino savo studijų baigimo lūkesčius – sukurti nuosavą ekoturizmo verslą, kuris šiuo metu vis populiarėja. Penkių vaikų mama  ir tuo pačiu verslininkė antrino, jog rinkoje konkurencija šiuo metu gan didelė, tad kad joje išliktum – turi būti inovatyvus, kūrybiškas ir planuoti kelis žingsnius į priekį.

UAB ,,Žali žali” direktorius Vincas Benevičius, pristatė  ,,gyvo maisto‘‘ verslo filosofiją, kuris ,,gimė‘‘ žmonos dėka. Anot atstovo, ilgą laiką  šeima daigino įvairias kultūras tik sau, tačiau  dėka išbandžiusių artimų žmonių ir užsakymų poreikio įkurta ,,Žali žali‘‘ įmonė. Anot savininko, sukurta įmonė „Žali žali” tam, kad tuo, kas skanu ir naudinga, pasidalintume su kitais. Tinkamas maistas, kaip ir miegas, yra energijos, geros savijautos ir sveikatos šaltinis! Mums taip pat svarbu, ką valgo mūsų vaikai. Kuriems tėvams nesvarbu?

Taip pat pašnekovas,  pritardamas kolegoms dėl ekologiškų, tvarių produktų poreikio, akcentavo beatliekio pakavimo svarbą ,,Zero waste‘‘. Šiuo metu įmonė yra perėjusi prie tvaresnio produktų pakavimo ir ateityje ketina dar labiau mažinti pakavimo kiekius, tame tarpe ir pristatant produktus tiesiogiai.

Dėkojame verslo atstovams už patirties, įžvalgų bioverslo srityje pasidalinimą ir prizus dalyviams!