Integruotos marketingo komunikacijos: praktinės įžvalgos su Kaunas IN Turizmo ir rinkodaros skyriaus vadovu Laimonu Užomeckiu | VDU Žemės ūkio akademija

Integruotos marketingo komunikacijos: praktinės įžvalgos su Kaunas IN Turizmo ir rinkodaros skyriaus vadovu Laimonu Užomeckiu

Integruotos marketingo komunikacijos kaip marketingo disciplinos dalykas tampa itin reikšmingu ne tik Turizmo industrijų srityje, kai turi atliepti pačias naujausias komunikacijos tendencijas, jas apjungti integruotais komunikavimo turinio, priemonių sprendimais tiksliniam segmentui. Visa tai reikalauja turėti ne tik daug žinių, bet ir  kūrybiškai, įžvalgiai ir strategiškai siekti užsibrėžtų tikslų keletu žingsnių į priekį. Tad esu dėkinga VšĮ Kaunas IN Turizmo ir rinkodaros skyriaus vadovui Laimonui Užomeckiui, kuris sutiko pasidalinti praktine patirtimi su VDU ŽŪA Bioekonomikos plėtros fakulteto Turizmo industrijų studijų programos studentėmis ir praturtino mūsų seminarą (lekt. Vitalija Vanagienė).

Turizmo industrijų studijų programos studenčių patirtys:

Susipažinau su Kaunas IN, sužinojau  jo funkcijas.  Buvo labai įdomu, informatyvu. Gavau žinių apie esamus ir būsimus integruotos marketingo komunikacijos projektus (Evelina Morkevičiūtė).

Labai džiaugiuosi, kad vadovas mus priėmė itin šiltai.  Papasakojo apie  vykdomą veiklą Kaunas IN iš marketingo perspektyvos. Seminaro metu pateikė naudingos informacijos mums kaip būsimoms turizmo specialistėms. Vadovas paaiškino kaip veikia marketingas Kaunas IN, kokių iššūkių atsiranda vykdant esamus ir kuriant ateities planus.  Buvo itin įdomu klausytis ir gauti naudingų įžvalgų apie ateities integruotą marketingo komunikaciją. Labai smagu matyti, kad žmogus, dirbantis turizmo sferoje jaučiasi savo vietoje ir tai perteikia svečiams, kas stiprina jausmą mūsų profesijos tinkamu pasirinkimu (Helmina Tinterytė).

Susitikimo metu taip pat buvo pristatyta ir supažindinta su geriausiais, ir produktyviais integruotais marketingo komunikacijos sprendimais, nuo pradinės veiklos idėjos formavimo iki galutinio produkto, paslaugos komercializavimo.

Turizmo ir rinkodaros skyriaus vadovas Laimonas išsamiai papasakojo kaip yra didinamas Kauno turistinis patrauklumas. Supažindino su informacija apie turistinius išteklius, teikiamus Kauno miesto turistams. Taip pat supažindino ir papasakojo apie naujus projektus, kurie bus vykdomi Kauno mieste. Vienas iš jų, tai Aleksoto inovacijų pramonės parkas, kuris atitiks šiuolaikinius darnaus vystymo principus bei reikšmingai paskatins Kauno regiono ekonominę ir inovacijų plėtrą, bet ir pritrauks investicinį kapitalą bei talentus iš Lietuvos ir svetur.

Šis susitikimas buvo labai naudingas ir įdomus. Informacija apie integruotų marketingo komunikacijų esmę turizmo organizacijai suteikė papildomų žinių (Ernesta Matusevičienė).

Buvo labai naudinga ir idomu. Sužinojome daugybę dalykų apie Kaunas IN integruotos marketingo komunikacijos veiklą. Taip pat, buvo idomu išgirsti ateities planus pvz., apie norimą atidaryti užseniečiam pagalbos centrą, kuriame jie galės vienoje vietoje susitvarkyti reikiamus dokumentus.

Dėkoju turizmo ir rinkodaros skyriaus vadovui Laimonui, už šiltą priėmimą ir naudingą informaciją (Monika Davydovaitė).