Sumanaus moksleivio akademijos 2019-2020 trečiasis etapas virtualioje erdvėje

Bioekonomikos plėtros fakulteto Verslumo laboratorijos organizuojamos Sumanaus moksleivio akademijos 2019-2020 dalyviai, kurių šiemet apie 350 (!), sėkmingai įveikė tris projekto etapus.
Tiesa, trečiasis projekto etapas šiais mokslo metais buvo kiek kitoks nei įprastai. Karantinui pakoregavus aplinkybes, teko ieškoti alternatyvų kaip nenutraukti gražaus bendradarbiavimo su mokyklomis bei išlaikyti projekto tęstinumo principą. Sumanaus moksleivio akademijos trečiojo etapo susitikimai persikėlė į virtualią erdvę. VDU Žemės ūkio akademijos dėstytojai paruošė specialią atitinkamų Sumanaus moksleivio akademijos krypčių – verslumo, gamtos mokslų, inžinerijos – nuotolinę medžiagą moksleiviams. Verslumo klasę pasirinkę moksleiviai, kartu su doc. dr. A. Novikova, lekt. E. Besuspariene ir lekt. A. Bendoraityte sprendė klausimą „Kaip valdyti pinigus?“. Inžinerijos klasės užsiėmimuose, pakviesti doc. dr. G. Vasiliausko, moksleiviai analizavo triukšmo matavimo subtilybes ir ieškojo atsakymo į klausimą „Kiek decibelų yra per daug?“. Doc. dr. K. Venslauskas supažindino moksleivius su žaliąja energetika. Gamtos mokslų klasę pasirinkę moksleiviai kartu su doc. dr. J. Aleinikoviene susipažino su dirvožemio subtilybėmis, analizavo dirvožemio horizontus.
Pasibaigus šiam neįprasto formato trečiajam Sumanaus moksleivio akademijos susitikimų etapui, moksleiviams liko tik paskutinis laiptelis sėkmingo akademijos baigimo link – ketvirtasis – finalinis susitikimas. Verslumo laboratorijos komanda jau ruošiasi šiam renginiui, po kurio Sumanaus moksleivio akademijos baigimas bus vainikuotas pažymėjimais.
Dalijamės keletu spalvingiausių šiame Sumanaus moksleivio akademijos 2019-2020 etape sukurtų moksleivių darbų – minčių žemėlapiais „Kaip valdyti pinigus?“ bei dirvožemio horizontų eskizais.